Adviseur Bedrijvendesk met opleidingsprogramma-regio Leiden Haaglanden
Particulier & Zakelijk Klantadvies
Heb jij de ambitie om de MKB klanten van de Rabobank het beste advies te geven en te helpen aan de beste oplossing?
Jij & jouw functie
Als Adviseur Bedrijvendesk begin je met een opleidingsprogramma van zeven werken waarin je volledig voorbereid wordt om als Adviseur Bedrijvendesk in de praktijk aan de slag te kunnen gaan. De eerste drie weken richten zich op theoretische kennis. De vier opeenvolgende weken wordt jij gekoppeld aan een buddy die jou alle handvatten zal geven die jij nodig hebt. Zo kan jouw buddy jou helpen met de benodigde vaardigheden en het ontwikkelen van de benodigde competenties.
Tijdens jouw werk als Adviseur Bedrijvendesk draag je bij door online complexe vragen te beantwoorden en bij financieringsaanvragen te helpen voor de zakelijke klanten van de Rabobank.
Locatie
Deze specifieke vacature is voor de locatie Den Haag, maar wordt ook aangeboden op andere locaties (zie onze jobsite).
Prettig samenwerken
Plezier & werk
' We werken samen in een hecht team waarbij er open gecommuniceerd wordt en iedereen van elkaar kan en wil leren. We motiveren en helpen elkaar zodat iedereen het beste uit zichzelf haalt. We hebben gezamenlijke doelen waar we ons dagelijks met hard werken voor inzetten maar waarbij er zeker ook veel ruimte is voor humor en gezelligheid.''
Lynda van Amerongen, Adviseur Bedrijvendesk
Een gemiddelde werkdag
Ben je benieuwd wat er op een gemiddelde werkdag op jouw to-dolijst staat? Denk bijvoorbeeld aan het zelfstandig (online) begeleiden van klanten bij (complexe) bankzaken en financiering gerelateerde vragen, de juiste actie ondernemen om de beste klantwaarde te geven, bijdragen aan commerciële teamdoelen en het signaleren en bijdragen aan verbetermogelijkheden in de dienstverlening en processen.
We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team van de Bedrijvendesk.
'Werken bij de Bedrijvendesk betekent samenwerken met collega's en zakelijke klanten. Jij hebt de leiding over zowel jouw professionele en persoonlijke groei. Met coaching en begeleiding ontvang je actieve ondersteuning bij deze ontwikkeling. Als coach ga ik met jou aan de slag!''
Karin de Boed, Coach Bedrijvendesk.
Jouw toekomstige collega's verwelkomen je graag. Zij kunnen jouw hulp goed gebruiken bij het oplossen van complexe bankzaken en financieringsaanvragen van de MKB klant. Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als 1 hecht team binnen Rabobank. Over Rabobank gesproken: we zijn een Nederlandse bank, actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000 klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken we zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichter bij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen.
Jij & jouw talent
Dit bieden we jou
Dit is een selectie van de arbeidsvoorwaarden voor een Adviseur Bedrijvendesk op basis van een 36-urige werkweek. Alle arbeidsvoorwaarden vind je op rabobank.jobs/nl/arbeidsvoorwaarden.
Jij & het sollicitatieproces
Enthousiast geworden? We ontvangen graag jouw reactie
op deze vacature Adviseur Bedrijvendesk bij Rabobank.
Goed om te weten:
Solliciteren In 5 stappen
We leren je graag beter kennen.
Leuk dat je solliciteert! Wij nemen alle cv's en brieven door. Na sluitingsdatum krijg je zo snel mogelijk een reactie.
Stap 2 Eerste gesprek
Je maakt online kennis met meestal je leidinggevende en een directe collega. We willen weten of je bij de functie en het team past. En jij hebt vast ook veel vragen aan ons.
Stap 3 Tweede gesprek
Stap 4 Aanbod
Ben jij de nieuwe collega die we zoeken en word jij ook blij van ons? Dan krijg je een goed aanbod per e-mail. Bij sommige functies moet je eerst nog een assessment doen.
Stap 5 Screening
Tijdens de screening onderzoeken we of je betrouwbaar genoeg bent om voor Rabobank te werken.
Adviseur Bedrijvendesk met opleidingsprogramma-regio Leiden Haaglanden
Contract type Fulltime
Locatie Den Haag (NL)
Werkplek Hybride
Referentienummer JR_00107255
Vakgebied Particulier & Zakelijk Klantadvies
Functie: | adviseur bedrijvendesk |
Startdatum: | 28-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2716 – 3880 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Zoeterwoudekrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoeterwoudekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zoeterwoude via Zoeterwoudekrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zoeterwoudekrant.nl.
© Zoeterwoudekrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.