Vacature Allround medewerker backoffice

Allround medewerker backoffice in Zoetermeer

Allround medewerker backoffice
Zoetermeer, fulltime

De dynamische wereld van handel en logistiek zie je iedere dag terug op onze afdeling Operations: geen dag is hetzelfde. Of je nu een nieuw belangrijk project uitwerkt samen met een van onze accountmanagers of een vraag van een van onze leden beantwoordt, jij doet dit allemaal moeiteloos en met veel plezier.

Als kennisorganisatie en ondernemersvereniging zorgen we ervoor dat onze leden succesvol kunnen blijven ondernemen. We delen kennis, organiseren online en fysieke evenementen, verzorgen opleidingen en bieden netwerken. En we doen nog veel meer. In dat geheel sta jij in het middelpunt en speel je een belangrijke rol voor al je collega’s.

Je helpt onze accountmanagers en adviseurs bij offertetrajecten door onder andere het redigeren van teksten en een goede registratie in ons CRM-systeem. Denk hierbij aan administratieve processen zoals facturering. Verder speel je een belangrijke rol bij het verwerken van orders door (interne) processen in gang te zetten en in goede banen te leiden. Dat kan jij natuurlijk als de beste, want bij jou staat kwaliteit en service voorop.

Uiteraard krijg je alle hulp van een team van meer dan honderd collega’s die bij onze vereniging werken. We helpen elkaar allemaal graag, zijn ondernemend en oplossingsgericht. Welkom bij evofenedex!

Dit doen wij
Bij ons werk je in de dynamische omgeving van internationaal ondernemen en logistiek. We delen op grote schaal kennis met meer dan 10.000 leden en nemen hindernissen voor hen weg. De leden van onze vereniging zijn divers: van de grootste chipmachinefabrikant van de wereld tot de bakker op de hoek. Door al die uiteenlopende activiteiten loopt een rode draad: al deze ondernemingen hebben logistiek of internationaal ondernemen nodig om van hun bedrijf een succes te maken. En daarom zijn ze lid van evofenedex.

Dit mag jij van ons verwachten
Naast een inspirerende werkomgeving bieden wij aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden voor jouw inzet en toewijding in deze functie. Eerst in de vorm van een tijdelijk contract, maar met concreet uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd. Je werkt veel samen met inhoudelijke specialisten van andere afdelingen bij evofenedex en uiteraard met je eigen enthousiaste en gedreven team.

Dit bieden wij
Naast deze inspirerende werkomgeving, bieden wij aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden voor jouw inzet en toewijding in deze functie:

  • Een fulltime dienstverband van 37,5 uur.
  • Een marktconform salaris: afhankelijk van kennis en ervaring tussen de € 2.500,- en € 3.500,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband.
  • Een reiskostenvergoeding van € 0,23 per km voor woon-werkverkeer.
  • Een uitstekend pakket aan overige arbeidsvoorwaarden. Zoals een waarderingsuitkering van maximaal 10% van het brutojaarsalaris, 8% vakantiegeld, 27,5 vrije dagen en 2 collectieve vrije dagen per kalenderjaar.
  • De mogelijkheid om structureel een deel van je werk vanuit huis te verrichten. Je krijgt een thuiswerkvergoeding en een volledig ingerichte ergonomische thuiswerkplek.
  • Een goede pensioenregeling.
  • Top ICT-voorzieningen.
  • Een sportvergoeding.
  • Werken in een organisatie die veel vrijheid biedt aan mensen met creativiteit, kwaliteit en ambitie. En waarbij je alle mogelijkheden krijgt om te leren en veel kennis op te doen.


Functie:administratief, backoffice
Startdatum:27-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 3500
Uren per week:36 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Zoeterwoudekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoeterwoudekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Allround medewerker backoffice evofenedex 27-05-2024

Bekijk ook andere vacatures