Vacature Beleidsondersteuner

Beleidsondersteuner in Leiden

Beleidsondersteuner wijkregie

32 uur, maximaal € 4.244,00 bij 36 uur (schaal 8)

Vanwege de pensionering van onze huidige collega zoeken w ij een duizendpoot die het Team Wijkregie ondersteunt bij de taken in het wijkgericht werken . Krijg jij energie van veel verschillende taken uitvoeren waarbij je moeiteloos overzicht houdt en verbindingen legt? D eze functie is d e ultieme mogelijkheid o m dichtb ij de inwoners van Leiden en de pr ofessionals in de wijken je werk te doen voor en met de stad !

EEN KIJKJE IN DE KEUKEN BIJ DE BELEIDSONDERSTEUNER WIJKREGIE
Je begint de dag vandaag op locatie in de Merenwijk voor het maandelijkse overleg met de actieve wijkvereniging. Deze overleggen worden door jou ingepland. Tijdens het overleg wordt er gevraagd of er een gevarenbord kan worden geplaatst bij het Joppe. Jij gaat uitzoeken of dit mogelijk is en wie dit bord kan maken en plaatsen. Daarna ga je op je fiets verder naar de Bewonersvereniging Zwijgers van Noord. Vragen en acties worden door jou genoteerd en besproken met de wijkregisseur. Onderweg naar het stadskantoor constateer je op de Langegracht veel zwerfvuil. Je maakt melding via de reguliere kanalen maar maakt ook gebruik van je netwerk en neemt direct contact op met de operationeel manager(s) van de afdeling Beheer. Aangekomen in het stadskantoor kom je samen met de collega's van wijkregie en spreekt met elkaar de dag door. Vervolgens plan je alle vergaderingen in en verstuurt de uitnodigingen hiervoor .

Morgen is er een belangrijk overleg van Stadsdeel West het zogezegde IGTO (integraal gebiedsteam overleg). Dit spreek je even door met de wijkregisseur van die wijk. Ook is er aan het eind van de middag nog een afspraak ingepland met een bewoner uit Zuid - West die erg vervelende dingen in de wijk heeft mee gemaakt. Na deze afspraak bespreken we dit met de wijkagent en de wijkboa . Het luisterende oor deed al veel goed. Dan naar huis en vanavond naar de jaarvergadering van wijkcomité Vogelwijk.

WAT ZIJN J E WERKZAAMHEDEN?

  • V erzamelen van informatie .
  • Bewaken en borgen van acties en afspraken .
  • Het organiseren en notuleren (actielijsten maken) van diverse overleggen en bijeenkomsten .
  • Uitzetten van onderzoeksvragen binnen de gemeentelijke organisatie .
  • Je hebt veel overleg met collega's binnen de gemeente Leiden en partners of organisaties in de wijken .
  • Je pakt zelfstandig en proactief bewonersgerichte projecten in de wijken op .
  • Je bouwt een goed netwerk op binnen de gemeentelijke organisatie en met de partners en organisaties in de wijken.

DIT KRIJG JIJ
Ons aanbod voor jou is een werkweek van 32 uur en een salaris van maximaal € 4.244 ,00 bruto per maand (schaal 8 ), o.b.v. een 36-urige werkweek.
Verder bieden w ij jou:

  • Een contract voor de periode van één jaar . Bevalt het van beide kanten, dan treed je vast in dienst.
  • Een organisatie met korte lijnen en waar veel wordt gedaan aan vitaliteit en duurzaamheid.
  • Een tegemoetkoming in je reiskosten of je kan gebruik maken van een NS-businesscard .
  • Sfeer waarin we met inzet en plezier werken aan het beste resultaat voor onze inwoners.
  • Professionele werkomgeving waar we aandacht hebben voor jouw persoonlijke ontwikkeling. We hebben een uitgebreide keuze aan trainingen en opleidingen, zodat jij je verder kunt ontwikkelen.
  • Een Individueel Keuzebudget van 17,05% boven op je salaris (opgebouwd uit o.a. vakantiegeld en eindejaarsuitkering) wat je naar eigen inzicht inzet. Bijvoorbeeld voor extra salaris, vakantiedagen of opleidingen.
  • Gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof, bovenop de wettelijke 70%-regeling.
  • Opname in het ABP-pensioenfonds en een jaarlijkse tegemoetkoming ziektekostenverzekering.
  • De mogelijkheid om meer vanuit het oogpunt van haar inwoners de gemeentelijke werkzaamheden en rol te ervaren;
  • De mogelijkheid collega's door de hele organisatie heen te verbinden en zo het integraal samenwerken te stimuleren.
  • De ruimte om jouw optimale werk-privé balans te vinden; je krijgt diverse voorzieningen (o.a. laptop en telefoon) en de mogelijkheid om je werk daar te doen waar het op dat moment het beste past. Je krijgt faciliteiten inclusief een thuiswerkvergoeding van € 3,- netto per dag om verantwoord thuis te werken. Voor de dagen die je naar kantoor komt, ontvang je een reiskostenvergoeding ( a fhankelijk van waar je woont).

DIT BEN JIJ
Je bent gedreven en wil de wereld een beetje beter maken. Ontzorgen, p lannen, organiseren en prioriteren zijn jouw tweede natuur . Je bent g oed georganiseerd en kunt goed aangeven wat je wilt en nodig hebt. Je bent een verbinder en weet de juiste mensen tijdig aan te haken. Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden, ook met bewoners met diverse achtergronden. Het werken met digitale systemen gaat je goed af , d it is terug te zien in je handigheid met programma's als Word, Excel, Outlook en PowerPoint.
Verder vragen wij van jou:

  • Je hebt MBO+/HBO werk- en denkniveau .
  • Je bent proactief, flexibel en zelfstandig.
  • Je bent bereid om regelmatig in de avonduren te werken.

ONZE AFDELING
Wijkregie heeft een rol in het wijkgericht werken. Wijkgericht werken gaat uit van publieksparticipatie en integraal werken op de pijlers fysiek, sociaal, economisch en veiligheid. Je werkgebied is dus (gemeente-)breed. Je bent veel aan het werk in de verschillende wijken.

Wijkregie bestaat uit 4 wijkregisseurs en een ondersteuner. Je werkt binnen het Team Onderwijshuisvesting, Wijkregie en Multifunctionele Accommodaties. Dit team maakt deel uit van de afdeling Beleid maatschappelijke ondersteuning (BMO). De afdeling BMO is onderdeel van het cluster Participatie en Maatschappelijke Ontwikkeling.

ENTHOUSIAST GEWORDEN?
We nodigen je van harte uit om te solliciteren. En alvast één gouden tip: wees jezelf. Wij omarmen de diversiteit van al onze collega's en zijn oprecht benieuwd naar jou. We zien je sollicitatie graag uiterlijk 6 maart t egemoet. De sollicitatiegesprekken vinden zo snel mogelijk daarna plaats.

Meer inhoudelijke informatie? Neem dan contact op met , teamcoördinator, via 0 6 - 5275 7916 . Heb je vragen over het sollicitatieproces , bel of app met onze recruiter Marjolein van der Meij, via . Houd er rekening mee dat de vacaturetekst na de sluitingsdatum van deze site verdwijnt.

TYPISCH LEIDEN
Leiden is levendig, sociaal en ondernemend. Het is dé stad van kennis en cultuur, met een rijke historie. Daar zijn we trots op. Onze gemeentelijke organisatie kenmerkt zich door een collegiale en open werksfeer, met veel ruimte voor vernieuwende ideeën en een verfrissende blik. Onze medewerkers voelen zich verantwoordelijk en pakken hun werkzaamheden zelfstandig en professioneel op. Onze ambitie is om een wendbare organisatie te zijn die ook een goede afspiegeling is van de diverse inwoners van onze stad. Het maakt niet uit wat je afkomst is, wat je gelooft of van wie je houdt; we willen een organisatie zijn waar iedereen zich thuis voelt!



Functie:beleidsondersteuner
Startdatum:01-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:4244 – 4244
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met NLEx via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoeterwoudekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoeterwoudekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoeterwoude
  2. Beleidsondersteuner NLEx 01-03-2024

Bekijk ook andere vacatures