Vacature Commercieel Binnendienst Medewerker – Hypotheken en Verzekeringen

Commercieel Binnendienst Medewerker – Hypotheken en Verzekeringen in Alphen aan den Rijn

Stap in de rol van commercieel binnendienst medewerker en maak het verschil in de financiële toekomst voor klanten! 

Wat krijg jij?

  • Uitdagende functie: Een afwisselende en uitdagende rol in een dynamisch en groeiend bedrijf.
  • Passend salaris: Tussen de € 3000 en € 3500 bruto per maand en een uitgebreide pensioenregeling.
  • Flexibiliteit: Mogelijkheid tot parttime werken en 25 vakantiedagen per jaar.
  • Thuiswerken: Twee weken per jaar de optie om vanuit huis te werken.
  • Leuke werksfeer: Een informeel en gezellig team met regelmatige teamactiviteiten.
  • Studiebudget: Jaarlijks €1.000 om te investeren in jouw persoonlijke ontwikkeling.
  • Reiskostenvergoeding: Volledige vergoeding van je reiskosten (bij >10 km woon-werk).
  • Vrijmibo: Gezellige vrijdagmiddagborrels om de week af te sluiten.
  • Groeimogelijkheden: Een persoonlijk groeiplan en interne trainingen.

Maar er is meer! Haal jij je diploma? Dan wordt jouw inzet hierbij beloond. Er zijn regelmatig teamuitjes met leuke activiteiten die zorgen voor een hecht team. Bij het behalen van doelstellingen wacht er een welverdiend weekendje weg en profiteer van kortingen op hypotheken en verzekeringen. 

Functieomschrijving

Als commercieel binnendienst medewerker ben jij de spil van de hypotheek- en verzekeringspraktijk. Je ondersteund adviseurs en zorgt voor een vlotte administratieve afhandeling. Daarnaast onderhoud je telefonisch contact met klanten en relaties, waardoor je commerciële kansen kunt herkennen en benutten. 

Jouw verantwoordelijkheden op een rijtje: 

  • Plannen en bewaken van advieswerkzaamheden.
  • Ondersteunen van de adviseurs bij klantgerichte activiteiten.
  • Beheren van administratieve taken, klantdossiers compleet maken. 
  • Telefonisch contact onderhouden met klanten en relaties.

Over het bedrijf

Onze klant is sinds 2008 dé expert in onafhankelijk hypotheekadvies. Het kantoor is gevestigd in Alphen aan den Rijn en sinds 2021 is er een tweede vestiging in Boskoop. Opgericht door een echtpaar en inmiddels gegroeid naar een team van 7 mensen in totaal. Met elkaar streven zij naar een gezonde balans tussen werk en plezier. Zij ondersteunen jouw professionele en persoonlijke groei en bieden een werkomgeving waar jouw talenten tot bloei komen. Met een informele werksfeer en een team dat voelt als een tweede familie, zorgen zij ervoor dat elke werkdag inspirerend is. 

Wat breng jij mee?

  • Commerciële instelling: Je bent klantgericht en hebt uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Organisatorisch talent: Je kunt goed plannen en bent stressbestendig.
  • Ervaring: Je hebt ervaring met hypotheken en/of verzekeringen.
  • Flexibel: Je kunt snel schakelen en hebt geen 9-tot-5-mentaliteit.
  • Basis Wft-diploma: Je hebt minimaal een Basis Wft-diploma of bent bereid dit binnen zes maanden te behalen.
  • Beschikbaarheid: Bereid om één keer per maand op zaterdag te werken.

Ben jij de commercieel binnendienst medewerker die wij zoeken? Solliciteer dan direct en wij spreken je graag binnenkort! 



Functie:Televerkopers
Startdatum:27-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Zoeterwoudekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoeterwoudekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Commercieel Binnendienst Medewerker – Hypotheken en Verzekeringen Antenna 27-05-2024

Bekijk ook andere vacatures