Vacature Financieel Adviseur Ruimtelijk Domein

Financieel Adviseur Ruimtelijk Domein in Voorschoten

Financieel Adviseur Ruimtelijk Domein

HBO

Voorschoten

32

Financiën

Over de opdracht

Opdracht
We zijn op zoek naar een zeer ervaren financieel adviseur voor het ruimtelijk domein met kennis van de lokale belastingen, die de verschillende afdelingen ondersteunt en adviseert bij de totstandkoming van de producten van de planning & control cyclus, zoals de kadernota, begroting en jaarrekening. Je werkt nauw samen en bent sparringpartner voor de afdelingen en zorgt dat de financiële advisering goed verloopt.

Je bent iemand die de samenwerking zoekt om een beter resultaat neer te zetten. Je stuurt doelgericht en efficiënt op processen en inhoud en levert hiermee een bijdrage aan de verdere ontwikkeling van de producten van het team en lever je je bijdrage aan de optimalisering van het team en de organisatie.

  • Uiterlijk beschikbaar per 15 maart 2024, voor 32 uur/ 4 dagen per week.
  • Minimaal een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau in de richting van accountancy of (bedrijfs)economie;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als adviseur financiën bij een gemeente;

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als financieel adviseur met het opstellen van P&C producten bij een gemeente;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als financieel adviseur voor het ruimtelijk domein bij een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met lokale belastingen bij een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met het opstellen van modellen voor de berekeningen van de kostendekkendheid van uiteenlopende gemeentelijke heffingen, zoals de leges, de rioolheffing, de afvalstoffenheffing, benoem dit in het cv;

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Je bent een aanpakker en hebt aan een half woord genoeg om een probleem op te pakken;
  • Je bent initiatiefrijk, hebt een proactieve instelling en je bent kritisch opbouwend;
  • Je staat bekend om je communicatieve vaardigheden;
  • Je bent in staat om onder tijdsdruk goed en collegiaal te presteren.

CV-
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 29 februari 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Leuk dat je interesse hebt!

Telefonische kennismakingsgesprek

Tijdens deze eerste kennismaking verkennen we samen de vacature en de match met jouw achtergrond en ambities.

Nu dat we de potentiele match hebben verkend, duiken we samen de diepte in en nemen we echt de tijd om elkaar te leren kennen en de inhoudelijke match te maken.

Tijdens dit gesprek bespreken we ons arbeidsvoorwaardelijke bod en komen we tot een feitelijke arbeidsovereenkomst.

Voor je eerste werkdag ontvang je een duidelijke planning en zorgen we ervoor dat je effectief kunt starten aan je volgende ontwikkelfase bij Het Publieke Domein.

Start op je projectopdracht

Nu je het onboardingsproces doorlopen hebt start je na de inventarisatie van jouw ambities, ervaring en expertise aan je eerste project bij een van onze opdrachtgevers binnen de publieke sector.

Het Publieke Domein plaatst flexibele ambtenaren op freelance- en detacheringsbasis binnen alle overheidssegmenten. Specifieke vakgebieden binnen onze expertise zijn Ruimtelijke Ordening, Sociaal Domein, Financiën en IT.

Kan ik ook als ZZP'er bemiddeld worden door Het Publieke Domein?

Als Zelfstandige Zonder Personeel of Freelance Interim Professional kun je door Het Publieke Domein bemiddeld worden, zodra je als ondernemer bij de Kamer van Koophandel geregistreerd bent. Wil je liever de zekerheid van een arbeidsovereenkomst én de voordelen van flexibel werken bij verschillende overheidsorganisaties? Dan is detachering de beste contractvorm.

Wat zijn de voordelen van detachering via Het Publieke Domein?

Detachering via Het Publieke Domein biedt jou de mogelijkheid om vanuit de zekerheid van een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd, met behoud van het opgebouwde ABP-pensioen vanuit je vaste aanstelling bij Het Publieke Domein, te werken.

Welke Cao hanteert Het Publieke Domein?

Het Publieke Domein hanteert de 'Regeling Arbeidsvoorwaarden Het Publieke Domein'. Deze regeling is gelijkwaardig aan de Cao Gemeenten, inclusief IKB en ABP-pensioen. Dit maakt ons uniek in vergelijking met traditionele detacheringsbureaus die veelal de ABU, NBBU of eigen regeling volgen, wat leidt tot een pensioenbreuk en verlies van IKB.

Welke pensioenregeling hanteert Het Publieke Domein voor flexibele ambtenaren?

Het Publieke Domein hanteert de ABP-pensioenregeling. Dit voorkomt dat je als ambtenaar een pensioenbreuk maakt bij een overstap naar ons als werkgever. Zo garanderen we je een goede transitie naar flexibel werken met de zekerheid van je vertrouwde pensioenregeling (en IKB).

Jazeker! Stuur je cv en begeleidende brief naar en je wordt binnen 2 werkdagen gebeld door één van onze recruiters.

Financieel Adviseur Ruimtelijk Domein



Functie:financieel adviseur ruimtelijk domein
Startdatum:22-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Het Publieke Domein via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoeterwoudekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoeterwoudekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoeterwoude
  2. Financieel Adviseur Ruimtelijk Domein Het Publieke Domein 22-02-2024

Bekijk ook andere vacatures