TNO
Waar ben je naar op zoek?
Alles over Duurzame ondergrond
Alles over Circulaire waardecreatie
Alles over Semicon en quantum
Alles over Digitale innovatie
Alles over Werken bij
Type dienstverband: Vacature Locatie: Den Haag Opleidingsniveau: MBO Uren per week: Parttime - 32
Management Assistent Intelligence & Decision Support
Jouw stempel drukken op onze tijd? Kom werken bij TNO als Management Assistent in Den Haag.
#LI-JD1
Als Management Assistent (32 - 40 uur per week) ben je onmisbaar, door jou kunnen je collega's namelijk nóg beter hun werk doen. Door jouw positieve, gedreven en flexibele inzet draait de afdeling als een geoliede machine, omdat je altijd klaarstaat voor collega's en zorgt dat dingen goed geregeld worden.
Je komt te werken bij de afdeling Intelligence & Decision Support (IDS). Deze afdeling telt circa 33 collega's die zich bezig houden met onderzoek naar het inlichtingenproces bij onder andere Defensie en Politie. Ook doen zij onderzoek naar en bouwen ze software die helpen bij besluitvorming bij zowel Defensie, Politie als andere veiligheidsdiensten. Samen werken we toe naar betere en snellere beslissingen met de juiste informatie, zodat we nationale dreigingen en criminaliteit beter kunnen weerstaan. Dit werk doen we voor een groot deel in het militaire domein en deels in het civiele domein.
Wat ga je doen?
Jouw baan is superafwisselend: je bent elke dag met diverse taken bezig en telkens ben je zelf verantwoordelijk om te kijken wat er nodig is. Hoe jij je dag indeelt, bepaal je helemaal zelf. Op de afdeling Intelligence & Decision Support assisteer je de research manager en de medewerkers van de afdeling. Je beheert de agenda van de manager, plant en sluit aan bij (afdelings)overleggen en andere bijeenkomsten, notuleert en beantwoordt vragen en zorgt voor goede ondersteuning van het team. Weet je het even niet? Geen probleem. Jij checkt het bij je collega's binnen TNO. Je vindt goede samenwerking met de Management Assistenten van andere afdelingen van belang om ervoor te zorgen dat de ondersteuning van elke afdeling altijd geregeld is.
Jij staat altijd klaar voor de medewerkers van de afdeling. Ook voor spoedzaken. Meldt een manager zich ziek? Dan cancel je haar afspraken voor die dag en bewaakt het herplannen. Moet er voor morgen een vergaderlocatie met lunch geregeld worden? Jij zorgt dat dit in no time is georganiseerd. Je zorgt voor de soepele verwerking en verzending van rapporten en regelt alles voor nieuw personeel. Ook handel je bestellingen af, regelt dienstreizen en bewaart altijd het overzicht, zowel voor jezelf als de manager. En zie je dat iets beter kan? Dan laat je dit horen. Wij waarHoideren het als je meedenkt. Daarnaast kun je, als je wilt, andere afdelings- of TNO-brede taken oppakken. Zo wordt jouw baan nooit saai!
Wat wij van jou verwachten
Jij bent de manager en je andere collega's vaak net een stapje voor. Doordat je goed bent in plannen en prioriteren, zie je wat er moet gebeuren en schakel je snel tussen verschillende taken. En is iets niet haalbaar? Dan communiceer je dat helder en eerlijk. Daarbij toon je oprechte interesse in je collega's, die - mede door jouw optimistische instelling - graag naar jou toe komen om iets te vragen.
Wat je verder meebrengt:
Wat wij jou bieden
Uitdagend én afwisselend werk met serieuze impact. En volop kansen, want bij TNO heb je grotendeels zelf de regie over je carrière. Naast een bruto (fulltime) maandsalaris tussen € 2.800,- en € 3.800,- (afhankelijk van je kennis en ervaring), vakantiegeld (8%), een dertiende maand (8,33%) en een flexbudget (5,58% + €180), krijg je alle mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.
Daarnaast kun je bij TNO een 'menu' aan arbeidsvoorwaarden samenstellen dat bij jouw persoonlijke situatie past. Wat je ook mag verwachten:
Lees hier uit welke arbeidsvoorwaarden je verder kunt kiezen.
TNO als werkgever
Bij TNO innoveren we voor een gezonder, veiliger en duurzamer leven. En voor een sterke economie. Sinds 1932 ontwikkelen wij kennis en technologie voor het algemeen belang. We vinden elkaar in verwondering en vindingrijkheid, en we zijn gedreven om grenzen te verleggen. Voor jouw talent en ambitie is er alle ruimte en ondersteuning. Je werkt samen met mensen die aan je gewaagd zijn, die jou inspireren én van jou willen leren. Onze state-of-the-art-faciliteiten zijn er om jouw visie te verwezenlijken. Wat je bij TNO doet, doet ertoe: impact maakt het verschil. Want met elke innovatie draag je bij aan het leven van morgen. Lees meer over TNO als werkgever .
Bij TNO stimuleren we een inclusieve werkomgeving, waar jij jezelf kunt zijn. Wat je verhaal ook is en welke unieke eigenschappen je ook meebrengt. Juist door onze unieke krachten en perspectieven te bundelen zijn we in staat om innovaties te ontwikkelen die een wezenlijk verschil maken in de samenleving. Meer weten? Lees welke stappen wij zetten op het gebied van diversiteit en inclusie .
Hoe ziet het proces eruit?
Reageren kan tot en met 19 juni 2024. De sollicitatieprocedure bestaat uit twee gespreksrondes. De eerste ronde staat gepland op 2 juli 2024. De tweede ronde staat gepland op 10 juli 2024. In een laatste gesprek bespreken we de arbeidsvoorwaarden die je zelf samenstelt. We streven ernaar de hele procedure binnen vier weken af te ronden.
Een online assessment en referentiecheck kunnen onderdeel uitmaken van de selectieprocedure.
Omdat je ook gaat werken voor opdrachtgevers in het defensie- en veiligheidsdomein is het noodzakelijk dat de AIVD een Verklaring van Geen Bezwaar (VGB) afgeeft. Daarom onderga je vooraf een veiligheidsonderzoek. Meer informatie daarover lees je hier .
Dan zien we je reactie graag tegemoet!
Voor meer informatie over de baan of de procedure kun je contact met ons opnemen.
Functie: | management assistent intelligence |
Startdatum: | 29-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2800 – 3800 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Zoeterwoudekrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoeterwoudekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zoeterwoude via Zoeterwoudekrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zoeterwoudekrant.nl.
© Zoeterwoudekrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.