Managementondersteuner
Uitdaging en afwisseling. Dat zijn dé kenmerken van deze baan als managementondersteuner bij de directie Bestuurlijke en Politieke Zaken in Den Haag. Jij draagt je steentje bij aan de verdere versterking van de dienstverlening van het secretariaat.
Dit doe je bij de Belastingdienst
Je beheert de agenda's van twee afdelingshoofden, handelt telefoontjes, mails en post af, organiseert overleggen en verzamelt en ordent vergaderstukken. Ook zaalreserveringen, cateringaanvragen en aanmeldingen van bezoekers horen bij jouw verantwoordelijkheden. Zijn er afspraken gemaakt of besluiten genomen? Dan bewaak jij de voortgang en afdoening daarvan. Verder doe je aanpassingen aan lay-outs en formats en verzorg je het versiebeheer van documenten. Als managementondersteuner lever je gegevens, overzichten en genereer en verstrek je informatie. Ook volg je in je correspondentie de juiste procedures op en zorg je voor een overzichtelijke en uniforme registratie en archivering van dossiers in ons documentregistratiesysteem Digidoc.
Het tempo binnen de directie ligt vaak hoog. Jij speelt hierop in, biedt uit jezelf hulp aan als je ziet dat medewerkers dit kunnen gebruiken, stelt prioriteiten, bewaakt de voortgang en vindt creatieve oplossingen. Daarnaast ben je een vraagbaak voor collega's met vragen over processen of computersystemen. Kortom: mailen, bellen, printen - jij regelt het! Zo ontpop jij je al snel tot een onmisbare collega!
Een bijzondere baan, omdat...
"Met mijn collega's ondersteun ik de directeur en afdelingshoofden. Ik zorg dat alles op rolletjes loopt. Doordat ik weet waar iedereen mee bezig is, kan ik goed inschatten waar de prioriteiten liggen. Het leuke aan mijn baan? Dat ik de spin in het web ben en veel verantwoordelijkheid heb." Sunita, managementondersteuner.
Wanneer past deze baan bij je?
We ontvangen je brief en cv graag in een Word- of PDF-bestand. Neem in de bestandsnaam jouw voor- en achternaam op. Als je een beroep doet op een voorrangspositie, stuur dan ook een kopie van die kennisgeving mee.
Onze selectieprocedure voor deze functie ziet er als volgt uit:
Onderaan deze vacature vind je meer uitleg over de stappen die je doorloopt in de sollicitatieprocedure.
De voorkeur gaat uit naar kandidaten die het meest aansluiten bij het opgestelde profiel. Dit heeft betrekking op zowel de genoemde kennis en werkervaring als op het opleidingsniveau. Vermeld deze daarom duidelijk in je cv.
De Belastingdienst zet zich in voor de banenafspraak: zoveel mogelijk banen realiseren voor mensen met een arbeidsbeperking. Val jij in deze doelgroep? Wij zullen je ondersteunen zodat je optimaal kunt functioneren, en daarmee jouw bijdrage aan Nederland kunt leveren. Of het nu gaat om aanpassingen op je werkplek, bepaalde voorzieningen in het vervoer of bijvoorbeeld vergoedingen van het UWV: samen met jou, je leidinggevende én een jobcoach gaan wij kijken naar jouw kwaliteiten en mogelijkheden om een passend werkpakket uit te voeren. Wil jij weten of je hierbij hoort en wat dit exact betekent voor jou? Lees hier meer.
Een (online) voorselectietest en/of een assessment kan deel uit maken van de sollicitatieprocedure, evenals het maken van een casus, het opvragen van referenties en (online) screening, bijvoorbeeld via databanken, (zoekmachines) en sociale netwerken.
Houd er rekening mee dat het solliciteren technische problemen met zich mee kan brengen. Wacht hiermee dus niet tot het laatste moment.
Wanneer je solliciteert op een functie maak je eenmalig een account aan.
Solliciteren bij de Belastingdienst
Het sollicitatietraject bij de Belastingdienst loopt via onderstaande stappen. Hiermee willen we zo veel mogelijk te weten komen over jou, maar laten we je ook kennismaken met ons.
Solliciteren is mogelijk tot aan de deadline die in de vacaturetekst genoemd wordt. We beoordelen je cv en motivatiebrief op de genoemde functie-eisen.
Voorselectietest
Voor sommige functies is een online voorselectietest onderdeel van de procedure. In dat geval ontvang je per e-mail meer informatie over de procedure en de uiterlijke inlevertermijn. Het maken van de test duurt ongeveer 120 minuten. De test kan in de meeste gevallen thuis worden gemaakt.
Sollicitatiegesprek
We nodigen je per telefoon of e-mail uit voor een sollicitatiegesprek, waarin een selectiecommissie je beoordeelt op de competenties van de functie aan de hand van een competentiegericht gesprek.
Assessment
Een assessment kan deel uitmaken van de procedure. In dat geval word je telefonisch of per e-mail hiervoor uitgenodigd.
Arbeidsvoorwaarden
We nodigen je uit voor een arbeidsvoorwaardengesprek. Na een positieve afronding, treffen we samen verdere voorbereidingen voor jouw eerste werkdag! Wil je alvast meer weten over onze arbeidsvoorwaarden? Op P-direkt vind je informatie over onderwerpen zoals financiën, vrije dagen, loopbaanontwikkeling, rechten en regels en nog veel meer.
Neem contact op met Jolanda Kuppens, afdelingshoofd bedrijfsvoering en directieondersteuning
Functie: | managementondersteuner |
Startdatum: | 31-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2595 – 3238 |
Uren per week: | 32 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Zoeterwoudekrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoeterwoudekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zoeterwoude via Zoeterwoudekrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zoeterwoudekrant.nl.
© Zoeterwoudekrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.