Bringing the peace and justice community together
Finance and Administration Manager
Zoek je een kans om je financiële ervaring in te zetten om de wereld een betere plek te maken? Wil je je leiderschap ontwikkelen en inzetten om werkelijk impact te genereren? En lijkt het je wat om onze succesvolle community platform voor vrede en recht verder uit te bouwen?
The Hague Humanity Hub zoekt een Finance & Administratie manager die de impact van onze diensten helpt te vergroten met de verdere ontwikkeling van onze financiële en administratieve processen (inclusief HR en IT). Naast de uitvoering van de financiële administratie en rapportage horen ook contractonderhandelingen, sponsorwerving en het uitwerken van subsidieafspraken bij deze rol.
Je bent de ideale kandidaat als je meer dan 3 jaar relevante werkervaring hebt in financieel beheer en contractmanagement, bij voorbeeld in een non-profit omgeving of een start up. We zijn op zoek naar een financiële manager met brede ervaring die analytisch vermogen combineert met een gestructureerde, pragmatische en hands on aanpak en graag opereert in een dynamische omgeving.
Herken je jezelf hierin? Kom bij ons als je deel wilt uitmaken van een ambitieuze sociale organisatie waar je expertise, advies en werk worden gewaardeerd, je ruimte hebt om te leren en je vaardigheden toe te passen en een geweldig netwerk te ontwikkelen.
Duur: 1 jaar contract met mogelijkheid tot verlenging
36 - 40 uur per week
Locatie: Den Haag Humanity Hub City Central
Wat ga je doen?
Je vervult een sleutelrol in het kernteam van de hub en werkt nauw samen met de algemeen directeur om de ontwikkeling van de Humanity Hub op een verantwoorde manier te managen en de (financiële) resultaten te optimaliseren. Je geeft leiding aan de administratieve medewerker en eventueel project resources voor verbetertrajecten. Je coacht en ondersteunt de andere teamleden voor Community Development en Programming, Communication, Office Services, Hospitality and Events en Facility Management met betrekking tot financiële en administratieve zaken.
Je verantwoordlijkheden omvatten:
Financiële administratie en controle:
Contract management, HR, en IT:
Wat breng je mee
Bonus punten als je:
Wat we bieden
Wil je ons team komen versterken? Solliciteer dan vandaag nog!
Stuur je CV en motivatiebrief naar
Over de Humanity Hub
The Humanity Hub is een stichting zonder winstoogmerk die het Haagse ecosysteem voor een vreedzamere en rechtvaardigere wereld ondersteunt en versterkt. Wij faciliteren samenwerking en innovatie door de benodigde ingrediënten te bieden voor toevallige ontmoetingen, inspirerende samenwerkingen en de uitwisseling van kennis. The Hub is zowel een actief beheerde community als twee prachtig ingerichte kantoorruimtes in Den Haag waar professionals met elkaar in contact kunnen komen en samenwerken, kunnen werken en evenementen kunnen houden.
Onze groeiende community is actief in een breed scala van gebieden, zoals vredesopbouw, justitiële innovatie, onderwijs, humanitaire actie, klimaatactie en ontwikkelingshulp, en variërend van non-profit tot for profit, start-ups tot scale-ups, kleine lokale tot grote internationale organisaties en de academische wereld. Onze ambitie is om het potentieel van het ecosysteem te ontketenen door zoveel mogelijk organisaties bij onze gemeenschap te betrekken.
The Humanity Hub is sinds 2020 ook een SDG House met als doel het verbinden en ondersteunen van samenwerking tussen verschillende actoren die werken aan internationale impact om de Sustainable Development Goals te bereiken.
Wat doen we?
Finance and Administration Manager
Are you looking for an opportunity to use your financial experience to make the world a better place? Do you want to help build our successful community platform for peace and justice and take it to the next level? Do you want to develop your leadership and use it to generate real impact?
The Hague Humanity Hub is looking for a Finance & Administration manager who will help to increase the impact of our services by further developing our financial and administrative processes (including HR and IT). In addition to performing financial administration and reporting, this role also involves contract negotiations, sponsor acquisition and working out grant agreements.
You are the ideal candidate if you have more than 8 years of relevant work experience in financial and contract management, for example in a non-profit environment or a start-up. We are looking for a financial manager with broad experience who combines analytical skills with a structured, pragmatic and hands-on approach and enjoys operating in a dynamic environment.
Do you recognise yourself? Join us if you want to be part of an ambitious social organisation where your expertise, advice and work are valued, you have room to learn and apply your skills and develop a great network.
Duration: 1 year contract with possibility to extend
36 - 40 hours per week
Location: The Hague Humanity Hub City Central
You fulfil a key role in the core team of the hub and work closely with the general director to manage the development of the Humanity Hub in a responsible way and to optimise the (financial) results.Functie: | manager |
Startdatum: | 26-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 4200 – 5500 |
Uren per week: | 36 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Zoeterwoudekrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoeterwoudekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zoeterwoude via Zoeterwoudekrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zoeterwoudekrant.nl.
© Zoeterwoudekrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.