Allround medewerker burgerzaken
32 - 36 uur, max. € 4.052,- (schaal 8) bij een 36-urige werkweek
Bij gemeente Leiderdorp kijken wij naar de toekomst! WIJ spelen in op de behoefte van inwoners, instellingen en ondernemers en laten ons daarbij leiden door de vragen die komen vanuit onze omgeving. Verbinding en bloei zijn onze kernwaarden en dagelijkse realisatie van deze kernwaarden het doel! Ben jij die allround medewerker burgerzaken op zoek naar een nieuwe uitdaging waar je echt je tanden in kunt zetten?
Onze gemeente heeft, door de aanwezigheid van een regionaal ziekenhuis, een grote Burgerlijke Stand (ca. 1700 geboorte- en 600 overlijdensaangiften per jaar). Van onze collega's vraagt dit om precisie, kennis, sterke schriftelijke én communicatieve vaardigheden en de kunst om snel en goed te kunnen schakelen. Als allround medewerker Burgerzaken speel jij dus een cruciale rol!
We bieden service en verstrekken producten & informatie van en over de gemeente. Zaken zoals reisdocumenten, vergunningen, afvalinzameling, groenonderhoud, bestemmingsplannen en verkeersaanpassingen zijn daarmee dagelijkse begrippen.
Wat ga je doen als ALLROUND MEDEWERKER BURGERZAKEN?
In deze allround functie ligt het accent op de Burgerlijke stand, IPR & Naturalisaties en Opties.
Je voert alle werkzaamheden m.b.t. dit vakgebied uit, en je bent voor je collega's aanspreekpunt voor complexe Burgerlijke Stand- en IPR-casuïstiek. Je beoordeelt buitenlandse brondocumenten en behandelt verzoeken tot naturalisatie en optie. Samen met een collega coördineer en plan je de huwelijken en partnerschapsregistraties, en ben je aanspreekpunt voor de Babsen van de gemeente. Je voltrekt kosteloze huwelijken. Wat doe je verder binnen deze functie?
WIE BEN JIJ?
Een weerspiegeling van onze filosofie en inspiratie voor je team! Jouw enthousiaste, klantgerichte instelling maakt hét verschil en daarmee ben jij de perfecte match voor onze organisatie!
Je bent een flexibele, stressbestendige persoonlijkheid en werkt zorgvuldig en oplossingsgericht. Met jouw nieuwsgierige, behulpzame karakter en respectvolle benadering, straal jij het gewenste vertrouwen uit zowel naar onze klanten als naar jouw collega's. Daarnaast uit jouw manier van zelfreflectie zich in succesvolle samenwerkingen en de kunst om op positieve wijze feedback te kunnen geven en ontvangen wanneer nodig.
Verder neem je de volgende kennis en ervaring mee:
Herken jij jezelf in de genoemde kenmerken en kwaliteiten? Dan pas jij mogelijk goed bij onze cultuur en onze organisatie en gaan wij graag een verkennend gesprek met je aan!
Kandidaten zonder relevante opleiding en ervaring worden daarom niet meegenomen in de selectieprocedure. Twijfel jij of jouw profiel voldoende aansluit? Bel dan gerust om dit met ons te overleggen.
ONS TEAM BURGERZAKEN
Wij werken gericht samen om de klant centraal te zetten. Onze dienstverlening wordt bepaald door de vraag van de klant. Het Serviceplein (klantcontactcentrum) is de ingang voor vragen van inwoners, ondernemers en instellingen en biedt service bij het verkrijgen van alle producten (zoals reisdocumenten en vergunningen), diensten (onder andere afvalinzameling en groenonderhoud) en informatie van/over de gemeente (bijvoorbeeld bestemmingsplannen en (tijdelijke) verkeersaanpassingen). Het Serviceplein bestaat uit de teams Burgerzaken en Klantcontact.
Waarom kiezen voor deze functie?
3 redenen waarom jij de overstap moet maken:
DIT KRIJG JIJ
We bieden jou een uitdagende en afwisselende functie met een salaris van max. € 4.052, - (schaal 8) bij een 36-urige werkweek. Verder hebben we voor jou:
ENTHOUSIAST GEWORDEN? Wij verwelkomen jou graag!
Deze vacature staat voor langere periode uit en tussentijds houden wij de reacties in de gaten, zien wij een mogelijke match dan nodigen wij je uit. Wij sluiten de vacature zodra de juiste match gemaakt is vragen je daarom niet te wachten met reageren als jij denkt dat je aan het gevraagde profiel voldoet.
Gemeente Leiderdorp is bevlogen en behulpzaam.Functie: | medewerker burgerzaken |
Startdatum: | 11-11-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 4052 – 4052 |
Uren per week: | 32 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met NLEx via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Zoeterwoudekrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoeterwoudekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zoeterwoude via Zoeterwoudekrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zoeterwoudekrant.nl.
© Zoeterwoudekrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.