Vacature P&O Medewerker / Management Assistent

P&O Medewerker / Management Assistent in s-Gravenhage

Logo Omgevingsdienst HaaglandenLogo Omgevingsdienst Haaglanden

Waar kunnen we u mee helpen?

P&O medewerker / Management assistent

36 uur uur per week

Reageer voor 22-06-2024

Jij bent een enthousiaste P&O professional die een cruciale rol vervult in het ondersteunen van de administratieve HR processen. Je staat medewerkers te woord, bent de schakel in het salarisverwerkingsproces en biedt ook ondersteuning bij het organiseren van opleidingen. Daarnaast werk je twee dagen per week als management assistent op het directiesecretariaat. Zie jij geen problemen maar uitdagingen en ben jij een kei in het benutten van kansen? Zet je in voor een betere leefomgeving en solliciteer!

Wat ga je doen?

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers, teamleiders en P&O collega's aangaande operationele vragen op het gebied van rechtspositie en arbeidsvoorwaarden;
  • Je coördineert, plant en bewaakt het gehele (salaris) proces van vraag tot en met het verwerken in de (salaris) administratie;
  • Je bent de schakel met onze externe salarisverwerker en zorgt voor tijdige aanlevering van gegevens;
  • Je ondersteunt de P&O adviseurs in diverse projecten. Denk hierbij aan opleidingen, management informatie en werving en selectie;
  • Je werkt twee dagen als managementassistent op het directiesecretariaat en vervangt (voltijd) tijdens afwezigheid. Jouw p-werkzaamheden kun je vanaf die plek verrichten.

Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt minimaal een mbo- opleiding afgerond en 5 jaar werkervaring op een personeels- en/of salarisadministratie;
  • Je hebt bij voorkeur kennis van AFAS Profit en Insite;
  • Je bent zelfstandig, gestructureerd en klantgericht en hebt een probleemoplossend vermogen;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent empathisch, goed in organiseren en samenwerken;
  • Op maandag en dinsdag werk je op het secretariaat en de overige dagen is, in overleg, hybride werken mogelijk. Op vrijdag beantwoord je de telefoon van het secretariaat.

  • Een salaris van min. € 3.014 tot max. € 4244 bruto bij een 36-urige werkweek (schaal 8, cao SGO);
  • Een maandelijkse opbouw van je Individueel Keuze Budget van 17,05 %;
  • Vergoeding woon-werkverkeer in de vorm van een ov-kaart of fietsvergoeding;
  • Aantrekkelijke bijdrage in pensioenopbouw en een bijdrage in de kosten voor je zorgverzekering;
  • Mogelijkheid om hybride te werken;
  • Goede ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden;
  • Bevlogen en betrokken collega's die op hun kracht en interesses worden ingezet.

Nieuwsgierig naar het veelzijdige werk van een Toetser en Vergunningverlener bij Omgevingsdienst Haaglanden? Onze collega's Hamed en Angela vertellen je meer over hun werk en wat onze regio zo bijzonder maakt.

Kom jij ons team versterken?



Functie:p&o medewerker / management assistent
Startdatum:28-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3014 – 4244
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Zoeterwoudekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoeterwoudekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. P&O Medewerker / Management Assistent Omgevingsdienst Haaglanden 28-05-2024

Bekijk ook andere vacatures