Als casemanager verzuim stap je binnen bij een organisatie met grote ambities, die volop in ontwikkeling is. Voor deze rol zijn wij opzoek naar iemand die mee wil bouwen en zich daarnaast focust op de portefeuille verzuim. Zeker 50% van je werkzaamheden zullen uit verzuim gerelateerde werkzaamheden bestaan. Daarnaast vervul je ook een adviesrol voor leidinggevenden op het gebied van in- door- en uitstroom, functioneren, beoordelen en opleiding & ontwikkeling. Dit betreft zowel leidinggevenden op het hoofdkantoor in Leiden als managers door het hele land.
Wij biedenAls casemanager verzuim ben je adviseur en gesprekspartner voor leidinggevenden op het gebied van o.a. in- door- en uitstroom, functioneren en beoordelen en opleiding & ontwikkeling. Ook voor medewerkers ben je waar nodig een gesprekspartner op deze onderwerpen. Je adviseert zowel leidinggevenden als medewerkers over het verzuimbeleid, je begeleidt verzuimtrajecten, onderhoudt het contact met de arbodienst en je helpt bij het opstellen en implementeren van beleid en procedures m.b.t. preventie van verzuim.
Als casemanager verzuim ben je vrij om naar eigen inzicht projecten te starten die jouw werk (of dat van collega's) makkelijker maken.
Belangrijke thema’s op de HR-planning van dit jaar zijn o.a., het introduceren van een functiehuis, een medewerkerstevredenheidsonderzoek, verzuimbeheer en preventie, het harmoniseren van arbeidsvoorwaarden en verschillende projecten die betrekking hebben op retentie.
Je werkplekDe HR-afdeling binnen deze onderwijsondersteunende organisatie is de afgelopen tijd druk bezig geweest om de HR-processen efficiënter in te richten en ook nog volop aan het bouwen en professionaliseren. Je wordt onderdeel van het HR team, bestaande uit een HR manager, twee HR adviseurs, een HR officer en twee recruiters.
Functie-eisenWanneer je solliciteert via van nes + plaisier heb jij voorsprong op de concurrentie. Naast jouw CV stellen wij een profiel van je op en vertellen wij onze klant waarom jij dé kandidaat bent voor deze functie. Daarnaast zoeken wij graag actief met je mee in de omgeving naar de baan die bij jou past!
Solliciteren?Mocht je willen solliciteren op deze vacature, kan dat door te klikken op de 'solliciteren' button. Voor vragen kan je contact opnemen met Marleen van Arkel via mvarkel@vannesenplaisier.nl of via 0180 82 08 22. Meer weten over onze werkwijze of benieuwd naar andere vacatures binnen de hr-sector? Bezoek onze website www.vannesenplaisier.nl.
Functie: | hr adviseur |
Startdatum: | 03-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3000 – 4000 |
Uren per week: | 32 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Zoeterwoudekrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoeterwoudekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zoeterwoude via Zoeterwoudekrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zoeterwoudekrant.nl.
© Zoeterwoudekrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.