Directiesecretaris Directie Mededinging
Locatie:
Inhoud
Functieomschrijving
Wat er speelt op de werkvloer? Dat weet jij allang! Jij bent de oren en ogen van de directie en ziet snel welke informatie je mee moet nemen richting het MT. Jij hebt een natuurlijk talent voor organiseren en plannen en je hebt een brede en strategische blik. Je noemt samenwerken en integriteit ook wel eens jouw geheime wapens voor succes.
Herken jij jezelf in bovenstaande? Dan is de functie van Directiesecretaris misschien wel de perfecte match voor jou!
Wat ga je doen?
Als directiesecretaris werk je op het snijvlak van bedrijfsvoering en inhoud. Je bent de inhoudelijke steun en adviseur van het MT. Verder ga je aan de slag met bedrijfsvoeringstaken, zoals financiën, informatiemanagementsystemen en facilitaire zaken.. Daarnaast houd je je bezig met periodieke en going concern-werkzaamheden als (verander)projecten, zowel binnen je directie als ACM breed, waar jij de rol als projectleider op je neemt.
Concreet werk je aan?
Jij bent hét aanspreekpunt voor de collega's van de directie bedrijfsvoering. Natuurlijk spreek je ook veel collega's binnen je eigen directie als linking pin met het MT, denk aan het secretariaat, de paralegals/projectondersteuners, en de zaakbehandelaren.
Wat maakt werken bij de ACM zo leuk?
Functie-eisen
Wie ben jij?
Voldoe je niet exact aan alle bovengenoemde punten, maar denk jij dat je een geschikte kandidaat bent? Overtuig ons dan met jouw motivatiebrief!
Word jij onze nieuwe collega?
Als je interesse hebt in deze functie, solliciteer dan snel! Dat kan via onderstaande button met je CV en motivatiebrief. Als je wordt uitgenodigd voor een eerste gesprek, bellen we jou om dit samen in te plannen. We streven ernaar om de gesprekken zoveel mogelijk live te doen. Zien we het allebei zitten? Dan sluiten we af met een arbeidsvoorwaardengesprek.
De selectie bestaat uit twee gespreksrondes. De eerste rond zal plaats vinden in de week van 24 juni, de tweede ronde in de week van 1 juli.
De gesprekken zijn er niet alleen voor ons om jou te leren kennen, maar ook voor jou om ons en onze organisatie te leren kennen. Uiteindelijk is het pas echt een match als de klik er van twee kanten is. Het inwinnen van referenties en het maken van een assessment kan onderdeel zijn van de procedure.
Heb je inhoudelijke vragen over de functie dan kun je terecht bij Joanne Westland via . Voor andere vragen kun je terecht bij Ilse Kerstens (Corporate Recruiter) via
De ACM streeft ernaar een werkgever te zijn waar iedere medewerker, ongeacht leeftijd, sekse, geaardheid, etnische afkomst en arbeidsbeperking, voor wil werken. Werken aan maatschappelijke vraagstukken in divers samengestelde teams maakt ons effectiever, innovatiever en het werk leuker.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Arbeidsvoorwaarden
Salarisniveau schaal 11, schaal 12 Maandsalaris Min €3662 - Max. €6320 (bruto) Dienstverband Tijdelijke aanstelling / Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd Contractduur je begint met een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar met uitzicht op vast. De proeftijd bedraagt één maand va Minimaal aantal uren per week 32 Maximaal aantal uren per week 36Overige arbeidsvoorwaarden
Naast het salaris ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit geld (16,37% van je bruto jaarsalaris) en tijd. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een deel van je maandinkomen te laten uitbetalen wanneer jij dat wenst. Ook kun je dit budget omzetten in verlof en andersom of besteden aan fiscaal vriendelijke doelen. De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden. Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer verschillende studiefaciliteiten, bedrijfsfitness, volledige vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.
Over de ACM
De ACM draagt bij aan een gezonde economie door markten goed te laten werken voor mensen en bedrijven. Nu en in de toekomst. Wij willen marktproblemen oplossen en waar mogelijk voorkomen door het effectief en efficiënt inzetten van ons brede palet aan instrumenten. Dit doen we door toezicht te houden op: de mededinging in het algemeen (kartelvorming, marktmacht, fusies en overnames); een aantal specifieke sectoren waarbinnen onvoldoende 'natuurlijke' concurrentie bestaat (energie, vervoer, telecom, post en drinkwater); de rechten en belangen van consumenten.
De ACM kent negen organisatieonderdelen die nauw verbonden zijn. De toezichtsdirecties 'Consumenten', 'Telecom, Vervoer en Post', 'Toezicht Energie', 'Mededinging' en 'Zorg', de directies 'Juridische Zaken', 'Bedrijfsvoering' en 'Bestuur, Beleid en Communicatie' en het Economisch Bureau. Bij de ACM werken vanuit Den Haag een kleine 750 professionals.Functie: | directiesecretaris directie mededinging |
Startdatum: | 28-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | WO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 3662 – 6320 |
Uren per week: | 32 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Zoeterwoudekrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoeterwoudekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zoeterwoude via Zoeterwoudekrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zoeterwoudekrant.nl.
© Zoeterwoudekrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.