Als facilitair medewerker heb jij een ondersteunende én coördinerende rol binnen de vastgoed en facilitair. Het is een diverse rol waar je goed kunt samenwerken en prioriteiten kunt stellen. Je draagt bij aan de uitvoering van projecten omtrent huisvesting, levert input over de dienstverlening en beheert alle procedures.
Hoe ziet een werkdag er verder uit?
Het is een zeer diverse rol waar je met veel verschillende taken bezig bent. Ook regel jij de inkopen van koffie, kantoorartikelen en voer jij de controle uit van de schoonmaak. Je hebt geen leidinggevende rol, maar wel ondersteun jij jouw leidinggevende wat betreft personeel. Daarnaast heb je contact met projectleiders, leveranciers en medewerkers binnen de organisatie.
Het betreft een parttime functie, tussen de 24 en 32 uur per week. De organisatie staat voor ondernemerschap dus vinden het tonen van eigen initiatief erg belangrijk.
Functie: | Facilitair medewerker, Facilitair medewerker servicedesk |
Startdatum: | 19-01-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 3800 – 3800 |
Uren per week: | 32 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via e.vanmarwijk@werk.olympia.nl of 071 566 57 24. Of bezoek hun website https://159.olympia.nl.
Deel de vacature:
Redactie Zoeterwoudekrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoeterwoudekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zoeterwoude via Zoeterwoudekrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zoeterwoudekrant.nl.
© Zoeterwoudekrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.