Vacature Customer Success Manager

Customer Success Manager in Leiden

Strictly necessary

Customer Success Manager

Apply for this job

Je werkt 32-40 uur per week; dagen en tijden zijn in overleg.

Werken bij Customer Success is ontzettend dankbaar werk. Omdat je nauw contact hebt met klanten, is de waardering die jij voor je inzet krijgt direct merkbaar. Ook jouw impact is altijd meetbaar en je resultaten tastbaar. Dankzij jou besparen Spend Cloud-gebruikers tijd, frustraties en kosten! Ga jij als Customer Success Manager het verschil maken voor meer dan duizend organisaties?

Bij Customer Success spoor je organisaties aan tot actie om hun uitgavenbeheer te optimaliseren met de Spend Cloud. Hierin neem je ze op sleeptouw en stel je samen doelen, op basis van data en signalen vanuit collega's. Je staat dus met veel mensen in contact. Het doel is ook om verbinding aan te gaan, te inspireren en successen te vieren. Lees meer in de ' Ontmoet de Customer Success-afdeling'-blog .

Hoe ziet jouw dag als Customer Success Manager eruit bij Visma | ProActive?

Tijdens de dagstart om 09:00 bespreek je met directe collega's Jasper en Claudia, en het data-team, wat je hebt beleefd en wat je vandaag gaat doen. Daarna bereid je een klantafspraak van later op de dag voor, voordat je op weg gaat naar een van je eigen klanten. Als Customer Success Manager ben je namelijk verantwoordelijk voor ongeveer 60 (grote) organisaties.

10:30 Samen met de klant bespreek je online jouw uitgewerkte optimalisatierapport door. Je hebt namelijk op basis van allerlei beschikbare data gezien dat hun Spend Cloud-omgeving veel beter ingezet kan worden! Zelfs dat de organisatie baat heeft bij het gebruik van aanvullende Spend Cloud software. Natuurlijk maak je daar een uitgebreide aantekening van om op een later moment met een salescollega te delen.

Om 12:30 is het lunchtijd. Wanneer we op kantoor werken, word je voorzien van een heerlijke gezamenlijke lunch en wordt er vaak een korte wandeling gemaakt. Als je thuis werkt, is het jouw verantwoordelijkheid dat je pauze neemt. Balans vinden we ontzettend belangrijk, dus vergeet dat half uur niet!

Tijd om onderweg te gaan naar je volgende afspraak, eentje op locatie. Dit voortgangsgesprek had je in de ochtend al voorbereid, dus je bent klaar om de organisatie extra ondersteuning te bieden op basis van eerdere inzichten. Je bespreekt onder andere:


Als klap op de vuurpijl denk je alvast na over wat je wil bespreken tijdens de 'Voice of the Customer'-meeting later deze week. Signalen die je vandaag bij klanten hebt opgehaald, zijn namelijk belangrijk om met collega's te delen. Jij weet namelijk precies wat er allemaal speelt, maar alle afgevaardigden van alle afdelingen nog niet. Better together!


Waarom wil je werken als Customer Success Manager bij Visma | ProActive?

Denk aan voordelen, zoals:

  1. Verantwoordelijkheid: je krijgt geavanceerde tools voor dataverzameling, waarna je de data zelf interpreteert en omzet in adviezen.
  2. Autonomie: jij bepaalt je eigen werkwijze op basis van kennis en ervaringen die wij je helpen opdoen.
  3. Datadriven werken: samen met Jasper volg je de impact van jouw acties, zodat je precies ziet in hoeveel verbetering jouw adviezen resulteren. Zijn de klanten de Spend Cloud beter gaan gebruiken? Zijn ze hierdoor ook echt blijer? Meten is weten!
  4. Goede ondersteuning: denk aan begeleiding van Customer Success Teamlead Jasper, maar ook aan hulpvaardige collega's van (support) consultancy en het data-team. Denk hierbij bijvoorbeeld ook aan kennis over boekhouden en techniek. Never stop improving!
  5. De Visma | ProActive sfeer: sociale activiteiten, zoals (online) bordspellen doen, discussiëren over de prestaties van Team Visma | Lease a bike, sporttoernooien, het jaarlijkse bedrijfsuitje en maandelijkse spellenavonden en feestjes. Meer van de sfeer zie je terug op onze Facebook en Instagram .
  6. Flexibiliteit! Voor deze functie bepaal je zelf hoe laat je begint en hoe laat je klaar bent, zolang jij je werk af krijgt en bij de dagstart aanwezig bent. We moedigen je aan om zelf de optimale combinatie van thuis en op kantoor werken te bepalen.
  7. Een goed salaris met marktconforme arbeidsvoorwaarden. Op basis van een fulltime werkweek, heb je 26 vakantiedagen en mag je 10 vakantiedagen bijkopen.

Je kunt per 1 april 2024 aan de slag!


Wat heb je nodig om als Customer Success Manager bij Visma | ProActive te werken?

Denk bijvoorbeeld aan deze vaardigheden:

  1. Analytisch inzicht: je hebt ervaring met het maken van analyses en weet dit te vertalen naar een praktisch advies. Met de juiste vragen en het interpreteren van data weet jij efficiënt de beste benadering per situatie te kiezen.
  2. Inlevingsvermogen: je kunt een probleem bekijken door de ogen van een Spend Cloud-gebruiker. Je bent gedreven en geduldig genoeg om voor een oplossing te zorgen die de klant écht blij maakt.
  3. Leergierigheid: met ondersteuning van collega's heb jij binnen een oogwenk voldoende kennis opgedaan van de Spend Cloud en administratieve processen.
  4. Communievaardigheden: ingewikkelde functionaliteiten leg jij in het Nederlands én Engels op ieder niveau uit in begrijpelijke taal.
  5. Presentatievaardigheden: je bent in staat om een-op-een gesprekken te voeren én om voor een grotere groep te staan om bijvoorbeeld een training, webinar of klantevenement te verzorgen.
  6. Creativiteit: bovengenoemde evenementen mag je ook (deels) zelf uitdenken!

Hoe solliciteer ik bij Visma | ProActive?

Dan komen we zo snel mogelijk bij je terug, maximaal binnen 5 werkdagen. Maak jij een goede eerste indruk? Dan plannen we een eerste gesprek met je in. In een tweede gesprek maak je kennis met meer van Visma | ProActive en krijg je een opdracht om jouw vaardigheden te testen. Daarbij moet je vooral laten zien hoe jij een training bij de klant zou aanpakken, dus hoe jij de situatie oppakt. Geen zorgen, veel kennis van onze specifieke software heb je nog niet nodig en je krijgt een duidelijke uitleg. Iedereen blij? Welkom, dan ben je bij ons in dienst!


Customer Success Manager

Loading application form

Career site

  • Data & privacy
  • Manage cookies


Functie:customer manager
Startdatum:05-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Westcoast Haircare Supply via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoeterwoudekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoeterwoudekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoeterwoude
  2. Customer Success Manager Westcoast Haircare Supply 05-01-2024

Bekijk ook andere vacatures