Vacature Recruitment Assistent

Recruitment Assistent in Leiden

Recruitment Assistent

Een tijdelijk functie voor 32 uur, min. € 2.878,00 tot max. € 4.052,00 bij 36 uur (schaal 8) voor de duur van een jaar.

Zin in een uitdagende en diverse job waarin je jouw creativiteit, administratieve zorgvuldigheid, organisatorische talent en proactieve houding volledig kunt benutten? Ben jij klaar voor deze superleuke functie vol afwisseling en uitdaging? We maken graag kennis met je!

Wat ga je doen als Recruitment assistent?

Je krijgt de kans als recruitment assistent om onze organisatie(s) te leren kennen maar ook om stap voor stap onze processen en werkwijzen in de vingers te krijgen. Na deze inwerkperiode heb je een belangrijke rol in het wervingsproces. Jij zorgt er namelijk samen met je collega recruitment assistent voor dat de vacatures voor de Leidse regio gepubliceerd worden. En dat zijn er nogal wat, want wij plaatsen rond de 450 vacatures per jaar. Ook zorgen jullie samen voor de administratie en registratie van alle vacature aanvragen. Je hebt daarbij regelmatig contact met vacaturehouders en collega's. Als junior recruiter ben je dus letterlijk de steun en toeverlaat van het team.

Nadat de administratie rondom de vacature-aanvraag is afgerond, gaan de recruiters aan de slag om samen met de vacaturehouder een wervende vacaturetekst en wervingsplan op te stellen. Zodra dit klaar is, begint jouw werk pas echt. Jij gaat aan de slag om de vacature te plaatsen op de afgesproken wervingskanalen, een secure job. Door de regelmatige drukte binnen het team Recruitment, is het belangrijk dat je goed kan omgaan met piekmomenten. Jouw flexibiliteit en prioritering komen hierbij goed van pas. Je ziet het als een uitdaging om de aangemelde vacatures zo snel, maar ook zeker zo secuur mogelijk te publiceren.

Verder run je samen met je collega recruitment assistent ons "stagebureau". Je legt nieuwe en onderhoudt bestaande contacten met scholen en universiteiten. Je registreert hierbij alle nieuwe contacten natuurlijk ook in ons stage-bestand. Wanneer er een stagevacature is, voer je indien nodig een intakegesprek met de vacaturehouder en zorg je ervoor dat de stagevacature wordt geplaatst op onze Werken-bij-site. Ook zet je hier jouw netwerk in om de stagevacature bij relevante scholen en universiteiten uit te zetten.

Naast deze belangrijke taken vervullen jij en je collega ook administratieve werkzaamheden voor het recruitment team zoals het bijhouden van actiepunten tijdens overleggen en het af en toe aanjagen van de collega's als er actiepunten blijven liggen. Ook beheren jullie de recruitmentmailbox, waar regelmatig vragen van collega's of sollicitanten op binnen komen. Deze probeer je uiteraard zo veel mogelijk zelf te beantwoorden of af te handelen.

Het team is volop in ontwikkeling. Ook voor jou zijn er mogelijkheden om je verder te ontwikkelen en stappen te maken. Je creativiteit kan je bijvoorbeeld kwijt in het schrijven van wervende vacatureteksten en het op een originele manier benaderen van kandidaten via LinkedIn, En andere onderdelen van het recruitment vak die we je kunnen leren.

Waarom kiezen voor deze functie?

Jij bent regiehouder in onze winkel en wij zijn afhankelijk van jouw handelen! In deze functie sta jij aan het roer van het schip en tegelijkertijd ben jij ook het anker dat ons team steady houdt.

Netwerken is ook een onderdeel van jouw functie zowel met collega's binnen de organisatie als met stakeholders daarbuiten. Je verricht dagelijks veel verschillende (administratieve) taken, waardoor je aan het einde van de dag echt voldaan kunt afsluiten.

DIT KRIJG JIJ

Aanbod voor jou is een salaris van minimaal €2.878,00 tot maximaal € 4.052,00 bruto bij een 36-urige werkweek (schaal 8). Verder bieden wij:

  • Een contract van 32 uur per week aan voor de periode van één jaar. Met optie tot verlenging.
  • Een organisatie met korte lijnen binnen de organisatie en waar veel wordt gedaan aan vitaliteit en duurzaamheid.
  • Een tegemoetkoming in je reiskosten of je kan gebruik maken van een NS-Business Card.
  • Sfeer waarin we met inzet en plezier werken aan het beste resultaat voor onze inwoners.
  • Professionele werkomgeving waar we aandacht hebben voor jouw persoonlijke ontwikkeling. We hebben een uitgebreide keuze aan trainingen en opleidingen, zodat jij je verder kunt ontwikkelen.
    • Een Individueel Keuzebudget van 17,05% boven op je salaris (opgebouwd uit o.a. vakantiegeld en eindejaarsuitkering) wat je naar eigen inzicht inzet. Bijvoorbeeld voor extra salaris, vakantiedagen of opleidingen.
    • Gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof, bovenop de wettelijke 70%-regeling.
    • Opname in het ABP-pensioenfonds en een jaarlijkse tegemoetkoming ziektekostenverzekering.
    • We werken hybride, waarbij het uitgangspunt is dat je een deel van je werktijd in overleg ook thuis kunt werken.
    • Een mobiele telefoon en laptop krijg je ter beschikking.

Dit ben JIJ

Altijd in control. Je houdt van het administratieve proces en bent daar heel secuur en vlot in. Je bent duidelijk in je communicatie en vindt het prettig dat wij dit ook zijn! Met jouw flexibele en proactieve houding ben jij écht een toevoeging aan ons team. We vinden het fijn als je al ervaring hebt met het plaatsen van vacatures maar nodigen je ook zeker uit te solliciteren als je deze ervaring nog niet meeneemt maar wel zéér ervaren en vlot bent in het oppakken van nieuwe administratieve processen en handelingen.

Verder vragen wij van jou:

  • Mbo 4 diploma liefst met een opleiding in de richting van HR en/of Hbo werk en denkniveau
  • Veel ervaring met administratieve processen
  • Dat je heel handig bent met computers en in staat bent nieuwe werkzaamheden snel eigen te maken.
  • Je kan alle dagen werken waarbij je samen met je collega ervoor zorgt dat er altijd bezetting is op woensdag en vrijdag door een van jullie.

ONs Team

Ons team recruitment bestaat uit 1 senior, 3 recruiters, en twee Recruitment assistenten. We zijn een hecht en gezellig team dat voor elkaar klaarstaat. We werken hard maar maken net zo veel lol met elkaar. We lunchen regelmatig met elkaar buiten de deur en als jij bij ons start trakteren we jou op een lunch. Ons team valt onder de afdeling HRM en werkt voor de gemeenten Leiden, Leiderdorp, Oegstgeest, Zoeterwoude, Holland Rijnland en de Serviceorganisatie Zorg. Collegialiteit staat hoog in het vaandel en samen zijn we verantwoordelijk voor het eindresultaat.

WE MAKEN GRAAG KENNIS MET JE

Een eerste kennismaking kan wat ons betreft snel plaatsvinden. Neem voor meer informatie contact op met , . Zij beantwoordt graag al je vragen.

Meteen enthousiast? We nodigen je van harte uit om te solliciteren. En alvast één gouden tip: wees jezelf. Wij omarmen de diversiteit van al onze collega's en zijn oprecht benieuwd naar jou. We ontvangen graag jouw motivatie en cv. De sluitingsdatum is 12 december. De gesprekken volgen op maandag 18 en dinsdag 19 december.

TYPISCH LEIDEN

Leiden is levendig, sociaal en ondernemend. Het is dé stad van kennis en cultuur, met een rijke historie. Daar zijn we trots op. Onze gemeentelijke organisatie kenmerkt zich door een collegiale en open werksfeer, met veel ruimte voor vernieuwende ideeën en een verfrissende blik. Onze medewerkers voelen zich verantwoordelijk en pakken hun werkzaamheden zelfstandig en professioneel op. Onze ambitie is om een wendbare organisatie te zijn die ook een goede afspiegeling is van de diverse inwoners van onze stad. Het maakt niet uit wat je afkomst is, wat je gelooft of van wie je houdt; we willen een organisatie zijn waar iedereen zich thuis voelt!

We zoeken collega's die ons helpen bouwen aan een duurzame, sociale en



Functie:recruitment assistent
Startdatum:08-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:2878 – 4052
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met NLEx via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoeterwoudekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoeterwoudekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoeterwoude
  2. Recruitment Assistent NLEx 08-12-2023

Bekijk ook andere vacatures