Vacature Systeembeheerder

Systeembeheerder in Leiden

Goed werkende ICT is in onze organisatie van levensbelang. Draag jij bij aan de veiligheid van onze regio? Ben je geïnteresseerd in de ICT van de brandweer, rampenbestrijding en bedrijfsvoering? Wil je meehelpen om ICT technologie en applicaties goed te gebruiken en te beheren en daarmee (indirect) de veiligheid te verhogen? Dan zijn we op zoek naar jou! Voor het versterken van de afdeling Informatiemanagement en team ICT zoeken wij een deskundige en enthousiaste

Systeembeheerder
36 uur per week, Leiden & thuis

De afdeling IM staat voor ‘informatie binnen handbereik’. De juiste informatie hebben wanneer je het nodig hebt, in een behapbare vorm, op een veilige manier en met behulp van technologie dichtbij gebracht. Goed werkende informatietechnologie is van levensbelang.

De afdeling omvat team ICT (technisch beheer & servicedesk), team IV (functioneel beheer) en team IM met een viertal staffuncties waaronder 2 informatiemanagers. Samen 21 enthousiaste professionals en onderdeel van de sector Bedrijfsvoering. Het ICT team wordt gevormd door 6 ICT specialisten en 2 servicedesk-medewerkers.

Werken bij ICT

De VRHM heeft een hybride ICT omgeving die grotendeels gebaseerd is op moderne Microsoft technologie. We hanteren een hybride cloudstrategie en ondersteunen zowel vaste als mobiele werkplekken. Brandweervoertuigen hebben we voorzien van handige en slimme ICT oplossingen. We vinden het belangrijk om op technologisch gebied bij te blijven door zelf met de techniek bezig te zijn.

Komend jaar gaan we bijvoorbeeld aan de slag met vernieuwing van de ICT werkplek en doorontwikkeling van informatiebeveiliging. Operationeel beheer doen we via de gebruikelijke beheerprocessen. Doorontwikkeling doen we via tweewekelijkse sprints.

Wat ga je doen?

·   Je werkt samen met ICT team aan klantgerichte en betrouwbare ICT voorzieningen;

·   Je stimuleert ICT doorontwikkeling met jouw passie en inzet;

·   Je pakt zelfstandig tweedelijns incidenten (verzoeken, problemen, storingen) op;

·   Je focus zit op werkplekbeheer;

·   Je ondersteunt gebruikers en ICT collega’s bij gebruik en beheer van ICT technologie;

·   Je werkt samen met onze interne eerstelijns Servicedesk;

·   Je draait bij voorkeur mee in ICT piket voor datacenter storingen en regionale crisissituaties.

·   Het accent in deze allround systeembeheerfunctie zit in de ICT werkplek en Microsoft 365. De precieze taakverdeling wordt op basis van jouw kennis, kunde en interesse in overleg met jou en de Coördinator ICT bepaald.

·    

Wat vragen wij?

We vinden het belangrijk dat jij:

·   Een klantgerichte collega bent die goed kan analyseren en organiseren;

·   Een MBO-4 ICT opleiding hebt afgerond en een HBO denk- en werkniveau hebt;

·   3 jaar relevante ICT ervaring hebt in soortgelijke functie;

·   Ervaring hebt in beheer van Windows Server en Windows 10/11 en Microsoft 365;

·   Geïnteresseerd bent in netwerk technologie en informatiebeveiliging belangrijk vindt;

·   De toegevoegde waarde van geordende beheerprocessen begrijpt.

Wij bieden

·   Een aanstelling voor 12 maanden met de intentie om dit bij goed functioneren om te zetten naar onbepaalde tijd.

·   Het salaris bedraagt bij 36 uur in de week, afhankelijk van je opleiding en ervaring, maximaal € 4.544,- bruto (schaal 9);

·   Een Individueel Keuze Budget (IKB) van 18,63% van het jaarsalaris. Een budget waarmee je jouw arbeidsvoorwaarden kunt inzetten  een manier die aansluit bij jouw persoonlijke voorkeuren;

·   Je eigen werktijd indelen (flexwerken) en de mogelijkheid om thuis te werken;

·   Laptop, telefoon en andere samenwerkingstools;

·   Pensioenopbouw bij ABP.

Enthousiast geworden?

Ben jij de ideale kandidaat voor deze functie? Stuur dan voor 27 februari 2024 een kernachtige motivatie en een cv.  Gebruik hiervoor deze link Systeembeheerder | VRHM. De selectiegesprekken zijn gepland in de week van 4 maart 2024.

Je bent welkom!

De verschillen in de samenleving die we in ons werk tegenkomen, zien wij bij voorkeur ook terug binnen onze organisatie. Daarom nodigen wij echt iedereen die denkt aan de functie-eisen te kunnen voldoen, van harte uit te solliciteren. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Paul de Wit, Afdelingsmanager Informatiemanagement (06-17738134 of paul.de.wit@vrhm.nl).

Een assessment kan deel uitmaken van de selectieprocedure.

Voor indiensttreding wordt er een geldige Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) gevraagd.

Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern opengesteld.

De VRHM zoekt graag zelf haar kandidaten, dus deze vacature is géén uitnodiging tot acquisitie.


 



Functie:Systeembeheerder
Startdatum:05-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3128 – 4544
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Veiligheidsregio Hollands Midden via personeel@brandweer.vrhm.nl of 31882465180. Of bezoek hun website http://www.vrhm.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Zoeterwoudekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoeterwoudekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoeterwoude
  2. Systeembeheerder Veiligheidsregio Hollands Midden 05-02-2024

Bekijk ook andere vacatures