Support Consultant in Leiden
Strictly necessary
Als jij denkt dat je in een callcenter komt te werken als servicemedewerker, dan heb je het mis. Geen extra kosten, geen bullshit. Jij maakt het verschil door te voorkomen dat er überhaubt vragen ontstaan. Je adviseert onze developers en klanten proactief door met ze mee te denken en feedback te geven zodat de Spend Cloud nog beter wordt.
Jij werkt in het Support consultantcy team van of , afhankelijk van waar jouw vaardigheden het beste bij aansluiten. Samen met drie of vier andere collega's ben jij verantwoordelijk voor het helpen en adviseren van klanten. Hoe ziet dat er in de praktijk uit?
09:00 Klanten helpen zo optimaal mogelijk gebruik te maken van de Spend Cloud. Hebben ze een vraag of probleem? Dan sta jij klaar om ze te adviseren. Heb jij telefoondienst? Dan werk jij niet alleen tickets weg en beheer je de chat, maar neem jij ook de telefoon aan. Daarnaast ga je lekker aan de slag met jouw lopende projecten, full focus. Je dagindeling bepaal je grotendeels zelf.
Om 12:30 is het lunchtijd. Wanneer we op kantoor werken, word je voorzien van een heerlijke gezamenlijke lunch. Als je thuis werkt, is het jouw verantwoordelijkheid dat je pauze neemt. Balans vinden we ontzettend belangrijk, dus vergeet dat rustmoment niet!
14:30 Even een blik werpen op de kwartaaldoelen. Hoe staat het met de doelen waar jij verantwoordelijk voor bent? Waar loop je tegenaan en wat gaat er goed? Denk hierbij aan het maken van statistieken voor meer inzicht, zodat de supportafdeling nog beter wordt.
16:00 Tweewekelijkse sprint review. Dit is een meeting tussen een Support Consultant (wie, dat rouleert), development en product management om onze software te reviewen. Je heet niet voor niets consultant, dus de feedback die jij geeft om de Spend Cloud te verbeteren, heeft echt impact.
Kortom, wat ga je doen?
Als Support Consultant ben jij degene die constant met klanten in contact staat.
Wat maakt werken als Support Consultant bij Visma | ProActive bijzonder?
Naast gesprekken met blije klanten en impact, heb jij ook:
Met welke competenties ga jij het verschil maken?
Geen relevante werkervaring? Geen probleem! Kennis van de Spend Cloud moet je sowieso leren, dus kun je in dat leerproces onze werkwijze meteen meepakken.
Nieuwsgierig en toegewijd
Sociaal
Daar gaan wij dan zorgvuldig naar kijken en komen we zo snel mogelijk bij je terug, maximaal binnen 5 werkdagen. Maak jij een goede eerste indruk? Dan plannen we een eerste gesprek met je in. In een tweede gesprek maak je kennis met meer van Visma | ProActive en krijg je een opdracht om jouw vaardigheden te testen. Daarbij moet je vooral laten zien hoe jij een ticket zou aanpakken, dus hoe jij de situatie oppakt.
Geen zorgen, veel kennis van onze specifieke software heb je nog niet nodig en je krijgt een duidelijke uitleg. Iedereen blij? Welkom, dan ben je bij ons in dienst en help je ons met het bereiken van onze product visie 'The ultimate spend assistant' te worden!
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Westcoast Haircare Supply via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Functie: | support consultant |
Startdatum: | 08-01-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 24 – 24 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Westcoast Haircare Supply via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Zoeterwoudekrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoeterwoudekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zoeterwoude via Zoeterwoudekrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zoeterwoudekrant.nl.
© Zoeterwoudekrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.