Vacature Support Consultant

Support Consultant in Zoeterwoude

  • Redactie Zoeterwoude
  • 05-01-2024

Support Consultant in Leiden

Strictly necessary

Als jij denkt dat je in een callcenter komt te werken als servicemedewerker, dan heb je het mis. Geen extra kosten, geen bullshit. Jij maakt het verschil door te voorkomen dat er überhaubt vragen ontstaan. Je adviseert onze developers en klanten proactief door met ze mee te denken en feedback te geven zodat de Spend Cloud nog beter wordt.


Jij werkt in het Support consultantcy team van of , afhankelijk van waar jouw vaardigheden het beste bij aansluiten. Samen met drie of vier andere collega's ben jij verantwoordelijk voor het helpen en adviseren van klanten. Hoe ziet dat er in de praktijk uit?

09:00 Klanten helpen zo optimaal mogelijk gebruik te maken van de Spend Cloud. Hebben ze een vraag of probleem? Dan sta jij klaar om ze te adviseren. Heb jij telefoondienst? Dan werk jij niet alleen tickets weg en beheer je de chat, maar neem jij ook de telefoon aan. Daarnaast ga je lekker aan de slag met jouw lopende projecten, full focus. Je dagindeling bepaal je grotendeels zelf.

Om 12:30 is het lunchtijd. Wanneer we op kantoor werken, word je voorzien van een heerlijke gezamenlijke lunch. Als je thuis werkt, is het jouw verantwoordelijkheid dat je pauze neemt. Balans vinden we ontzettend belangrijk, dus vergeet dat rustmoment niet!

14:30 Even een blik werpen op de kwartaaldoelen. Hoe staat het met de doelen waar jij verantwoordelijk voor bent? Waar loop je tegenaan en wat gaat er goed? Denk hierbij aan het maken van statistieken voor meer inzicht, zodat de supportafdeling nog beter wordt.

16:00 Tweewekelijkse sprint review. Dit is een meeting tussen een Support Consultant (wie, dat rouleert), development en product management om onze software te reviewen. Je heet niet voor niets consultant, dus de feedback die jij geeft om de Spend Cloud te verbeteren, heeft echt impact.

Kortom, wat ga je doen?

Als Support Consultant ben jij degene die constant met klanten in contact staat.

  1. Je helpt klanten problemen oplossen. Jij leert ze zelfstandig en vaardig te worden, zodat ze problemen in de toekomst zelf zouden kunnen tackelen in plaats van dat je antwoorden voorkauwt. Mocht je het antwoord een keer niet weten? Geen probleem, maar wees daar altijd eerlijk over. Be honest, don't sell shit! Neem initiatief en ga in gesprek met collega's om zelf kennis op te doen en dat ook weer aan klanten te kunnen uitleggen. Ruimte om jezelf te ontwikkelen is er altijd.
  2. Je verzamelt feedback, zodat wij de software en onze ondersteuning kunnen blijven verbeteren. Daar worden wij én onze klanten heel blij van.
  3. Je helpt de afdeling en klanten optimaliseren . Als Support consultant heb je de medeverantwoordelijkheid om effectievere werkwijzen te bedenken en op te zetten. Zo zou de inzet van AI voor het sneller beantwoorden van support vragen tot de mogelijkheid behoren. Door middel van data-analyses zou je veel voorkomende vraagstukken kunnen bespreken binnen de afdeling om deze in de toekomst te voorkomen door middel van heldere instructies of software optimalisaties.

Wat maakt werken als Support Consultant bij Visma | ProActive bijzonder?

Naast gesprekken met blije klanten en impact, heb jij ook:

  • Goede begeleiding van of zodat jij snel nieuwe vaardigheden oppikt. Denk ook aan kennis over boekhouden en techniek. Never stop improving!
  • Een baan die nooit saai wordt. Je hebt veel contact met allerlei afdelingen om tickets zo goed mogelijk op te lossen, dus iedere dag is anders.
  • De Visma | ProActive sfeer: sociale activiteiten, zoals Mario Karten of wandelen in de pauze, sporttoernooien, het jaarlijkse bedrijfsuitje en maandelijkse spellenavonden, feestjes en online kooksessies. Meer van de sfeer zie je terug op onze Facebook en Instagram .
  • Flexibiliteit! Voor deze fulltime of parttime (minstens 24 uur) functie bepaal je zelf hoe laat je begint en hoe laat je klaar bent, zolang jij je werk af krijgt en bij de stand-ups aanwezig bent. Thuiswerken of op kantoor werken is geen probleem.
  • Een goed salaris met marktconforme arbeidsvoorwaarden. Op basis van een fulltime werkweek, heb je 26 vakantiedagen en mag je 10 vakantiedagen bijkopen.
  • Een laptop, muis, toetsenbord en headset zodat jij je werk goed kan doen.

Met welke competenties ga jij het verschil maken?

  • Een HBO werk- en denkniveau (studierichting, werkervaring en diploma's maken voor deze functie niet uit).
  • Kennis van geautomatiseerde administratieve processen of de wil en leergierigheid om deze op te doen.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Je spreekt in ieder geval Nederlands. Engels is mooi meegenomen.

Geen relevante werkervaring? Geen probleem! Kennis van de Spend Cloud moet je sowieso leren, dus kun je in dat leerproces onze werkwijze meteen meepakken.

Nieuwsgierig en toegewijd

  • Je houdt van puzzelen, onderzoeken en uitzoeken. Je bent vastbesloten om problemen op te lossen tot ze echt klaar zijn, hoe lang het ook duurt (zonder van 6 tot 6 te werken! Nogmaals, balans vinden we belangrijk) Ook ontdek je met jouw analytisch vermogen patronen die waardevol kunnen zijn in het verbeteren van de Spend Cloud.
  • Je werkt oplossingsgericht en bent stressbestendig, ook als je ingewikkelde vragen krijgt.

Sociaal

  • Je haalt plezier uit het helpen van mensen en hebt een goed gevoel voor humor.
  • Je bentempathisch, toegewijd en sociaal. Als een klant er even niet uitkomt, kun jij je goed in zijn of haar schoenen verplaatsen.
  • Daar gaan wij dan zorgvuldig naar kijken en komen we zo snel mogelijk bij je terug, maximaal binnen 5 werkdagen. Maak jij een goede eerste indruk? Dan plannen we een eerste gesprek met je in. In een tweede gesprek maak je kennis met meer van Visma | ProActive en krijg je een opdracht om jouw vaardigheden te testen. Daarbij moet je vooral laten zien hoe jij een ticket zou aanpakken, dus hoe jij de situatie oppakt.
    Geen zorgen, veel kennis van onze specifieke software heb je nog niet nodig en je krijgt een duidelijke uitleg. Iedereen blij? Welkom, dan ben je bij ons in dienst en help je ons met het bereiken van onze product visie 'The ultimate spend assistant' te worden!


Functie: support consultant Startdatum: 04-01-2024 Ervaring: Ervaren Educatielevel: HBO Contracttype: Vast Salaris: onbekend - onbekend Uren per week: 24 - 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Westcoast Haircare Supply via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.



Functie:support consultant
Startdatum:08-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Westcoast Haircare Supply via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoeterwoudekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoeterwoudekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoeterwoude
  2. Support Consultant Westcoast Haircare Supply 08-01-2024

Bekijk ook andere vacatures